2019年4月1日月曜日

No job , no income but I am still happy

I have no job , no income right now , but I had lots of stress from the company where I had worked . Because there was one storker in the office . There was no power at the company side not him to do to me . That was why I had no choice to leave my job.

今、無職でお給料無し。でも行っていた会社でストーカーにあって、すごいストレスだった。会社側は、彼を処罰するなんて事しなかった。だから、私が会社を辞めるしかなかった。

But I am still happy because I have good family and good friends in my life ! Such like the storker guy never would have them like me , Ha!
I wouldn't see the storker !

でもね、私はそれでも運がいいわよ。いい家族に恵まれ、いい友達にも恵まれている。私をストーカーした男には、絶対私みたいにに恵まれた環境にはないわ❗は!
お前とはおさらばよ!






0 件のコメント:

コメントを投稿